Imprezy Scenariuszowe

FIRMOWY FLASH MOB

Portfolio 1

Zespół EventForYou zajmuje się aranżowaniem akcji happeningowych popularnie znanych jako ,,Flash Mob’”. Są one nowoczesnym sposobem budowania wizerunku firmy w opiniii oraz świadomości publicznej.

Flash Mob’y polegają na gromadzeniu się większej grupy osób (pracowników firmy) we wcześniej umówionym czasie i miejscu publicznym w celu przeprowadzenia krótkotrwałego zdarzenia zaskakującego dla przypadkowych świadków. Stanowią one idealną formę promocji połączonej z zabawą!

Firma EventForYou zorganizuje Twój Flash Mob od A do Z! Zajmiemy się zaplanowaniem scenariusza wydarzenia, dobierzemy do niego tematykę odpowiadającą branży, a także dzięki współpracy z profesjonalistami – wyreżyserujemy wydarzenie.

Co więcej – oferujemy uwiecznienie akcji przez profesjonalnego kamerzystę, dzięki czemu powstały w czasie realizacji Flash Mob’u materiał – będziesz mógł opublikować w sieci jako swoją reklamę. Flash Mob to idealny sposób na zaistnienie w świadomości odbiorców bez ponoszenia dużych wydatków.

Flash Mob oprócz wzbudzania zainteresowania większej grupy docelowej, jest idealnym sposobem działania integracyjnego dla firmy, służy budowaniu więzi międzyludzkich, umacniaja chęć stworzenia wspólnego przedsięwzięcia. Jest on formą świetnej zabawy, uzupełnionej w aspekt gry aktorskiej, elementy taneczne, teatralne.

Oferowane przez nas akcje Flash Mob połączyć możemy z charytatywnymi projektami miejskimi, społeczną odpowiedzialnością biznesu – CSR dzięki czemu możemy pomóc osobom potrzebującym – promując pozytywne postawy społeczne.

FIESTA MEKSYKAŃSKA

Portfolio 1

Poncza, sombera, rewolwery? Meksyk!

Fiesta Meksykańska to impreza idealna dla wszystkich, którzy chcą zabawić się w klimacie gorącej Ameryki Północnej. Zabawa prowadzona będzie przez szalonego meksykańskiego kowboja, jej uczestnicy otrzymają originalne, tradycyjne stroje. W ramach zabawy przewidziane będą konkursy tematyczne, zabawy integracyjne, przygotowywanie meksykańskich przekąsek.

Wydarzenie uświetni gwiazda wieczoru – Zorro! A to wszystko przy akompaniamencie gitary i tradycyjnych przekąsek meksykańskiej kuchni. W programie przewidziana jest nauka tańca latynoamerykańskiego! W prawdziwym Meksyku nie może oczywiście zabraknąć tequilli oraz byków. Twoi pracownicy będą mieli możliwość obejrzeć pokaz profesjonalnego barmana, a także skorzystać z mechanicznego rodeo.

Co więcej, uczestnicy będą również mieli okazję przenieść się na chwilę do hiszpańskiej Walencji i wziąźć udział w szalonej zabawie La Tomatina - bitwa na pomidory (zapewniamy prysznic po walce)!

SZKOŁA PRZETRWANIA

Portfolio 1

Szkoła przetrwania to scenariusz imprezy, której głównym celem jest wykorzystanie podstawowych elementów życia po to by przeżyć w trudnych warunkach .

Program wydarzenia powiązany jest przede wszystkim z zagadnieniami pozyskiwania wody z rozmaitych źródeł, nauką zasad jej filtracji, oczyszczania, zdobywaniem pożywienia w ekstremalnych sytuacjach, przyrządzania posiłków, rozpalania ogniska.

Co więcej, uczestnicy będą mieli szansę poznać wyjątkowe sposoby na zbudowanie schronienia, znalezienia idealnego miejsca na rozbicie obozu, poznają zaawansowane techniki konstrukcji namiotów, a także będą mieli możliwość zaznajomienia się z metodyką pierwszej pomocy.

Członkowie szkoły przetrwania zostaną zapoznani z tematyką sposobów maskowania ludzi oraz obiektów, zasad przemieszczania się w niesprzyjającym otoczeniu, standardami konstrukcji tratw, odbędą przeprawy wodne, poznają sygnały dowodzenia, skonstrujują obozowe sztandary oraz zapoznają się z filozofią odbywania wart, obserwaji terenu itp.

Szkoła przetrwania to program bogaty w scenariusze team-buildingowe i integracyjne.

Organizujemy imprezy trwające od 1 do kilku dni, w różnych miejscach docelowych (zarówno wydarzenia w pobliskiej okolicy, jak i wyjazdowe). Program i stopień trudności szkoły przetrwania dostosowujemy indywidualnie do potrzeb klienta.

GLADIATORZY

Portfolio 1

Gladiatorzy to propozycja scenariuszowa imprezy firmowej, której tematem przewodnim będzie rywalizacja pracowników poszczególnych departamentów w celu wyłonienia ,,nieprzezwyciężonych liderów grup”.

Uczestnicy będą mieli możliwość konkurowania w atmosferze nawiązującej do rzymskich miejsc walki pod okiem samego Nerona.

Zostaną zmuszeni stoczyć bitwę w rozmaitych dyscyplinach niczym na słynnej arenie Circus Maximus!

Oprócz tego, pracownicy udadzą się do szkoły gladiatorów – zamkniętego koszaru z placem do ćwiczeń, gdzie odbędą uroczyste ślubowanie, złożą Przysięgę Gladiatora, a następnie zmierzą się w poszczególnych konkurencjach.

Po zawodach przewidziana jest imprezowa, tematyczna uczta u Cezara!

OKTOBERFEST

Portfolio 1

Twoi pracownicy mają możliwość poczuć klimat niemieckiego, dorocznego święta piwa – październikowego Oktoberfest!

Tradycyjne stroje, bawarska muzyka, wyjątkowy catering oraz profesjonalnie ucharakteryzowane kelnerki – to wszystko sprawi, że uczestnicy imprezy przeniosą się duchem i ciałem bezpośrednio do Monachium!

Imprezę rozpocznie zwyczajowo ,,burmistrz miasta” a, oprócz typowej dekoracji i degustacji piwa – obchody uświetnią tradycyjne zabawy oraz konkursy tematyczne, m.in. jodłowanie, śpiewanie hymnów poszczególnych browarów, a także przedstawienie historii powstania święta Oktoberfest, która zostanie przeprowadzona przez naszych najlepszych animatorów!

GRY MIEJSKIE, PODCHODY

Portfolio 1

Specjalnie dla uczestników najbardziej żądnych przygód – organizujemy niecodzienne Gry Miejskie połączone z aspektem historycznym, odkrywczym, zdobywczym, surviwalowym itp.

Imprezy aranżujemy w najrozmaitszych zakątkach zarówno miast, jak i ich okolic (miasto, stare ruiny budynków, lasy, teren nadrzeczny itp.).

Tematyczny charakter zabawy dostosowujemy do szczególnych cech obszaru, na którym są realizowane. Wydarzenia połączone są często z konkursami w terenie, takimi jak przeciąganie liny, wyścigi wejścia na skarpę itp.

Gry miejskie to zabawa owiana prawie w całości tajemnicą! Twoi pracownicy napotkają wiele nieodgadnionych zagadek i okolicznosci, które będą musieli rozwiązać by trafić do celu bądź odkryć skarb!

COUNTRY PARTY

Portfolio 1

Twoi pracownicy będą mieli możliwość przeniesienia się w czasie na Dziki Zachód, gdzie wezmą udział w rywalizacyjnej grze pt. ,,Cowboy”. To podczas niej okaże się kto współpracuje z czuwającym nad spokojem wioski szeryfem, a którego z kowbojów trzeba schwytać za nieprzestrzeganie obowiązującego prawa.

Kowboje i kowbojki będą mieli możliwośc ćwiczenia swych umiejętności posługiwania się strzelbą, łukiem, wezmą udział w indiańskiej imprezie połączonej z nauką tańca ,,Country”, a także będą mogli spróbować swoich sił w ujeżdżaniu mechanicznego byka (rodeo).

Ponadto w programie imprezy przewidziane zostało ognisko w ,,Indiańskiej Wiosce”, połączone ze śpiewami oraz scenkami nawiazującymi do ,,Dzikiego Zachodu”.

GWIAZDY HOLLYWOOD

Portfolio 1

Impreza firmowa, która w całości zorganizowana jest w stylu gwiazd amerykańskiej estrady.

Goście zabrani zostaną na miejsce wydarzenia eleganckimi, luksusowymi limuzynami, gdzie na koniec podróży czekać będzie na nich rozłożony, wytworny, czerwony dywan. Każdy z uczestników porzebrany zostanie w oryginalny kostium nawiązujący tematyką do gwiazd światowego kina.

Na celebrytów Hollywood czekają rozmaite konkursy m.in. mini playback show, quiz wiedzy filmowej, scenariuszowe zadania wymagające charyzmy, konieczne do odegrania role rodem z wielkiego ekranu, a także czyhający z nienacka paparazzi!

Aby goście mogli poczuć się jak prawdziwe gwiazdy – otrzymają możliwość profesjonalnej charkateryzacji ciała pod okiem makijażysty estradowego, będą mieli szansę odbycia kursu aktorskiego, wzięcia udziału w szkoleniu z zakresu technik języka ciała itp.

Program imprezy pozwala poczuć się uczestnikom jak prawdziwi celebryci, a jak dobrze wiemy, specjalizują się oni nie tylko w dobrej zabawie, lecz wielkich skandalach. Wobec powyższego uczestnicy zaproszeni zostaną do odbycia wciągającej gry scenariuszowej, dzięki której pozostaną gwiazdą godną naśladowania, bądź Hollywood wykluczy ich na zawsze ze śmietanki towarzyskiej!

Goście będą mieli możliwość spróbowania swoich sił w ekskluzywnych grach karcianych, wykonania sobie pamiątkowych zdjęć w foto budce itp.

Pozwól by Holywood Cię zaskoczył!

ŁAŹNIE RZYMSKIE

Portfolio 1

Łaźnie rzymskie to scenariusz imprezy firmowej nastawionej głównie na relax oraz odprężenie w ramach nagrody motywacyjnej dla pracowników.

Podczas zorganizowanego wydarzenia – uczestnicy zostaną zabrani do luksusowego SPA , gdzie będą mogli skorzystać z zabiegów na ciało, masażów, sauny, peelingów kawitacyjnych itp.

Po zabiegach pracownicy będą mogli wziąźć udział w tematycznej imprezie firmowej w klimacie starożytnego Rzymu. Zostaną wyposażeni w originalne stroje Rzymian, zabawie będzie przyświecać relaksująca muzyka, wyszukany catering oraz wiele przygotowanych przez nasz zespół atrakcji-niespodzianek.

FESTIWAL POLSKIEJ PIOSENKI

Portfolio 1

Impreza, która pozwoli uczestnikom na odbycie podróży w czasie, poprzez różne gatunki polskiej piosenki scenicznej. Pracownicy będą mieli możliwość własnego podsumowania sezonu artystycznego – ich zadaniem będzie między innymi wykonanie grupowego mini-playback show do wylosowanego wcześniej utworu. W ramach rekompensaty, najlepsze zespoły otrzymają kolejno: srebrną, złotą, platynową płytę, a także nagrodę fotoreportera, publiczności oraz artysty bez granic!

Pracownicy będą mogli wziąźć udział we wspólnym wieczornym karaoke. W trakcie imprezy odświeżone zostaną wspomnienia o twórcach polskiego środowiska artystycznego, gościom ukazane zostaną archiwalne fragmenty koncertów odbywających się w Opolu.

Opcjonalnie uczestnicy będą mieli możliwość przygotowania firmowego LipDub’a!

FIRMOWE WARSZTATY DEGUSTACYJNO-KULINARNE

Portfolio 1

Firmowe warsztaty degustacyjno-kulinarne to oferta skierowana do osób chcących poznać sekrety kuchni zarówno polskiej, jak i zagranicznej oraz poszerzyć swoją wiedzę o niebanalne techniki gastronomiczne.

Podczas zajęć, pracownicy będą mieli możliwość integracji, zbudowania relacji poprzez zabawę, aspekt poznawczy i wzajemne interakcje.

Co więcej, EventForYou zajmuje się również organizacją imprez degustacyjnych m.in. warsztatów winiarskich (degustacja wina), warsztatów piwnych połączonych z przybliżeniem technik produkcji trunków, warsztatów baristycznych itp. Istnieje również możliwość zorganizowania warsztatów prowadzonych przez gwiazdy (np. uczestników kulinarnych programów, sławnych kucharzy itp.)

Spotkania degustacyjno-kulinarne to świetna forma zabawy i spędzenia wolnego czasu połączona z aspektem edukacyjno-relaksacyjnym.

1 WRZEŚNIA, CZAS DO SZKOŁY!

Portfolio 1

Pracownicy zostaną wezwani dzwonkiem do skierowania się do piętrowego autobusu szkolnego, który zabierze ich do ,,szkoły”. Podczas jazdy otrzymają dzienniczki ucznia, w których będzie znajdował się ,, plan zajęć” oraz szkolne mundurki.

Uczniowie będą podzieleni na klasy odpowiadające departamentom firmy. Na miejscu będzie czekać na nich sala aranżowana w stylu sali szkolnej oraz nauczyciel (profesjonalny coach, ,który w zabawny, pełny humoru sposób udzieli im szkoleń dotyczących komunikacji niewerbalnej, mowy ciała, technik motywacji itp.) Podczas dnia, uczniowie udadzą się na lekcję wf-u, gdzie dzięki jodze poznają techniki panowania nad stresem. W trakcie „przerw” zapewniamy ciekawe gry scenariuszowe, animatorów itp.

Na koniec dnia na uczestników będzie czekać atrakcja wieczoru: sprawdzian wiedzy o firmie, rozdanie świadectw (wyróżnienia dla najlepszych uczniów) oraz szkolna dyskoteka połączona z mini playback show i karaoke!)

BAL SYLWESTROWY

Portfolio 1

EventForYou zajmuje się organizacją profesjonalnych balów sylwestrowych skierowanych zarówno dla pracowników firm, jak i gości reprezentujących różne grupy zainteresowań. Istnieje możliwość zorganizowania niezapomnianej imprezy o charakterze masowym, która zostanie nagłośniona w mediach.

Bale sylwestrowe aranżowane przez EventForYou charakteryzują się niebanalnością, szerokim wachlarzem oryginalnych atrakcji oraz bogactwem różnorodnych scenariuszy tematycznych.

MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ

Portfolio 1

Twoi pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej. Zostaną podzieleni na zespoły odpowiadające departamentom, które zawalczą ze sobą o Puchar Świata.

W trakcie imprezy uczestnicy będą zdobywać punkty w poszczególnych dyscyplinach związanych z piłką nożną.

Mecze przebiegać będą w niezapomnianej atmosferze, Twoi pracownicy przemienią się w automatyczne piłkarzyki w obszarze wielkiej dmuchanej platformy w celu zdobycia bramki, pomimo utrudnień w poruszaniu się! Goście będą również mieli szansę sprawdzenia swoich umiejętności podczas zabawy z dmuchaną bramką celnościową, bramką radarową oraz siłomierza kopacza.

Po odbytej walce dla uczestników przewidzane jest świętowanie zwycięstwa w rytmach największych przebojów muzycznych promujących mistrzostwa World Cup, a także relaks i zabawa dzięki wykorzystaniu takich symulatorów elektronicznych, jak: rodeo piłka”, kule zorbingball, waterball (umożliwiające poruszanie się po różnych powierzchniach).

Co więcej, imprezę uświetnić może pokaz profesjonalnych cheerliderek!

Mistrzostwa Świata w Piłce nożnej to impreza tematyczna nastawiona na rywalizację, naukę pracy w zespole oraz świetną, niezapomnianą zabawę.

ANDRZEJKI FIRMOWE

Portfolio 1

Andrzejki firmowe to impreza, która zorganizowana jest w klimacie tajemniczości, ezoteryki, magii i wróżb.

Zabawa andrzejkowa będzie połączona z przepowiadaniem przyszłości dotyczącej pracowników przez firmową wyrocznię, laniem wosku przez symboliczny ,,klucz do biznesu” , a także konkursami andrzejkowymi przewidującymi dalszy sukces firmy oraz tworzącego ją zespołu.

Uczestnicy imprezy będą mieli możliwość wzięcia udziału w ,,zaczarowanych konkursach”, skosztowania magicznych eliksirów, które wpłyną na poprawę efektywności w pracy oraz wziąźć udział w imprezie tanecznej czarownic i magów!

Zespół EventForYou zadba o dopracowanie każdego szczegółu imprezy, tak by aranżowany klimat pozostał na zawsze w pamięci gości.

BAL CZARNO-BIAŁY

Portfolio 1

Twoi goście poczują się niczym Andy Warhol czy Frank Sinatra zaproszeni do wzięcia udziału w słynnym na całym Świecie jako Bal Dekady – Czarno-Białym Balu wydanym w listopadzie 1966 roku przez amerykańskiego scenarzystę i pisarza – Trumana Capote’a.

Zaproszeni zostaną zabrani na miejsce wydarzenia ekskluzywnymi limuzynami, w których wręczone zostaną im zapierające dech w piersiach maski – jedyny dozwolony element ,,ubarwniający” otoczenie czarno-białych sukni i smokingów.

Bal Czarno-Biały to idealne rozwiązanie na tematyczną aranżację wielkich gali, imprez firmowych, w których wszystko (począwszy od doboru miejsca, dekoracji, kończąc na muzyce i profesjonalnych animatorach) ma być zaaranżowane w jak najbardziej wyszukanym, ekskluzywnym stylu. Tematyka idealna na spotkania rangi VIP, wielkie gale, tematyczne bale sylwestrowe, ceremonie wręczenia nagród.

Tylko z EventForYou wydasz największy i najwspanialszy bal, o jakim kiedykolwiek słyszano! Wybuchowa mieszanka stylu, bogactwa, urozmaicona gwiazdami muzycznej estrady. Czarno-Biała Gala zostanie uwieczniona za pomocą tematycznych zdjęć gości w unikalnej maszynie – fotobudce!

FIRMOWY LIP DUB

Portfolio 1

Oferta mająca na celu umożliwienie pracownikom wykreowania własnego klipu video promującego firmę w niepowtarzalny, oryginalny sposób.

Jak wskazuje nazwa lip – ang. usta, dub – z ang. słowa ,,Dubbing”, Lipdub to rodzaj wideoklipu, w którym jego uczestnicy poruszają wargami w rytm odtwarzanej z playbacku piosenki.

Pracownicy będą mieli za zadanie stworzyć krótką, filmową prezentację swojej firmy, przedstawiającą najważniejsze cechy zespołu oraz marki zakładu.

Tworzenie Lip Dubu przy pomocy profesjonalnego kamerzysty to świetna zabawa, połączona z rozwojem kreatywności, poprawą komunikacji, planowaniem działań oraz nauką podziału ról między uczestnikami.

Wielką korzyścią udziału pracowników LipDubie jest możliwość późniejszego wykorzystania przygotowanego materiału w celach promocyjno-reklamowych firmy.

HAWAII PARTY

Portfolio 1

Impreza firmowa w trakcie, której pracownicy poczują się jak na tropikalnym wyjeździe w ciepłych krajach oraz całkowicie oderwą się od szarej, firmowej rzeczywistości! W programie imprezy aranżacja części artystycznej w tematykę tropików, tradycyjne stroje hawajskie, egzotyczne dekoracje. Nasz zespół oferuje również możliwość zbudowania prywatnej dzikiej plaży wyłożonej piaskiem oraz palmami.

Na uczestników czekają również takie atrakcje, jak: nauka tańca hawajskiego ,,Hula”, możliwość skorzystania z masażu hawajskiego, wzięcie udziału w mini playback show wakacyjnych przebojów.

Co więcej impreza może być urozmaicona pokazem profesjonalnego barmana, przyrządzającego egzotyczne koktaile, a także wizytą Boba Marleya, zabawiającego gości koncertem Reggae.

Piasek, palmy...oraz woda! Tylko w EventForYou – możliwość skorzystania z kuli Waterball, umożliwiających chodzenie po wodzie, oraz surfowania na desce na specjalnym symulatorze!

POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI – LATA 20

Portfolio 1

Twoi pracownicy zostaną zabrani z miejsca pracy eleganckimi limuzynami, gdzie każdy z uczestników imprezy otrzyma atrybuty charakterystyczne dla mody panującej w latach 20-stych. Pióropusze, kapelusze, naszyjniki z pereł, szelki, meloniki, fajki, stylowy dress code, fotobudka ... to tylko część wyobrażenia klimatu, jaki będzie przenosił nas w przeszłość buntowniczego okresu zmian wszechobecnych kanonów. Goście będą mieli możliwość wkroczenia na imprezę w stylu wielkich gwiazd – stąpając po czerwonym dywanie. Co więcej, całe wydarzenie zostanie uwiecznione przez profesjonalnego Paparazzii!

Podczas imprezy,uczestników odwiedzą specjalni goście wieczoru m.in: Marylin Monroe, ucząca w zabawny sposób technik języka ciała (żartobliwy sposób nauki języka niewerbalnego w środowisku biznesowym), iluzjonista Charlie Chaplin – urozmaicający wieczór niemym pokazem.

Uczestnicy będą mieli możliwośc nauki tańca Charleston w towarzystwie profesjonalnego instruktora! Panowie wstąpią do groźnego gangu Al Capone, Panie wezmą udział w pokazie mody Coco Chanel, uczestnicy odbędą podróż w czasie muzyki – przegląd poularnych stylów muzycznych w latach 20-stych: reggae, blues, quizy wiedzy o epoce czarno białych-filmów, koncert jazzowy – to tylko część atrakcji przygotowanych przez nasz zespół! W ramach niespodzianki – odwiedziny Kubusia Puchatka rozdająego gadżety firmowe (rok 1925 to przecież jego narodziny!).

WENECKI BAL MASKOWY

Portfolio 1

Twoi pracownicy będą mieli możliwość dotarcia na imprezę eleganckimi limuzynami, gdzie każdy z uczestników imprezy otrzyma wenecką maskę oraz atrybuty odpowiadające tajemniczemu charakterowi spotkania.

Bale maskowe są idealnym pomysłem na zorganizowanie imprezy, podczas której każdy z uczestników będzie musiał odegrać wcześniej określoną rolę w wydarzeniu, a reszta pracowników będzie musiała odgadnąć kim jest tajemnicza postać.

Charakterowi imprezy będzie towarzyszył koncert weneckich królewskich trębaczy, tradycyjne kostiumy, wytworna dekoracja oraz nauka tańca dworskiego. Uczestnicy otrzymają stylowe zaproszenie na bal oraz pamiątkę/ upominek z imprezy.

Wydarzenie uświetnią pokazy pirotechniczne, fireshow, wytworne jedzenie, barman. Wenecki bal zostanie uwieczniony za pomocą tematycznych zdjęć gości w unikalnej maszynie – fotobudce .

HAVANAH NIGHT

Portfolio 1

Havanah Night to impreza tematyczna nawiązująca problematyką do Rewolucji Kubańskiej oraz klimatu filmu Dirty Dancing 2.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wziąźć udział w paintballowej walce o wyzwolenie Kuby, odegrać scenki odwzorowujące wydarzenia toczące się w czasie walk zbrojnych na wyspie.

Po odbytej bitwie, pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w imprezie tanecznej w rytmie salsy i samby, podczas której profesjonalni tancerze nauczą ich podstawowych kroków tańcy latynoamerykańskich oraz wezmą udział w konkursie tanecznym, niczym bohaterowie kultowego filmu DD2: Javier i Katie!

ARMAGEDDON

Portfolio 1

Pracownicy zostaną przeniesieni w atmosferę Końca Świata. Będą jedynymi ludźmi, którzy zdołają ocalić Planetę przed katastrofą.

Powodzenie akcji leży w rękach uczestników, którzy zmuszeni zostaną podążać tropem, pełnym zawiłych zagadek oraz zaskakujących zwrotów wydarzeń, co więcej – będą musieli działać pod presją ciążącego na nich, odmierzanego czasu.

Gdy członkowie tajnej misji odkryją rozwiązanie, mogące uratować Planetę Ziemię, dowiedzą się, że część ich kolegów to zdrajcy. Będą musieli stoczyć wojnę, która zmieni losy Świata na zawsze(paintball). Uczestnicy imprezy będą mieli szansę przeniesienia się w inny wymiar dzięki urządzeniu Oculus umożliwiającemu wejście do świata wirtualnej rzeczywistości.

HALLOWEEN

Portfolio 1

Halloween to idealna okazja na zorganizowanie imprezy firmowej zaaranżowanej w upiorną, pełną grozy atmosferę, która przerazi nawet najodważniejszych gości.

Pracownicy zostaną porwani z miejsca pracy przez szaloną wiedźmę, która skieruje ich do piętrowego ,,autobusu pułapki” Double Decker. Tam uczestnicy będą musieli odbyć straszliwą podróż urozmaiconą dźwiękami z piekła rodem.

Na miejscu, na gości czekać będzie niezapomniana impreza bogata w atrakcje oraz zabawy team-buildingowe nawiązujące do tradycji święta zmarłych. Pracownicy wezmą udział w takich konkursach jak drążenie dynii halloweenowej, wymyślenie najlepszych psikusów w zabawie ,,cukierek albo psikus”, przeskakiwanie przez świeczki rozstawione w kole na ziemi (te świeczki, które nie zgasną to symbol szczęśliwych miesięcy w następnym roku), wrzucanie orzechów do płonącego ogniska itp.

Zespół EventForYou zapewnia zorganizowanie tematycznej dekoracji, zawarcie w ofercie aspektów team-buildingowych, aranżacje przeraźliwego cateringu, wynajęcie baristy przygotowującego ,,krwawe, mrożące krew w żyłach drinki” itp.

ARMIA

Portfolio 1

Twoi pracownicy zostaną pojmani i poddani ,,poborowi do wojska” bezpośrednio z miejsca pracy skąd zostaną przetransportowani na miejsce walki piętrowym autobusem typu Double Decker.

Podczas jazdy zostaną uświadomieni o konieczności stoczenia bitwy w trakcie trwającej ,,wojny domowej” pomiędzy departamentami, otrzymają stroje i książeczki wojskowe oraz paintballową broń. Na miejscu będzie czekać na nich plac wyposażony w wojskowe obiekty, a także atrybuty umożliwiające odbycie gier scenariuszowych.

Na koniec walki – zasłużeni żołnierze zostaną nagrodzeni odznakami, a zakończenie wojny świętowane będzie wokół ogniska!

Możliwość aranżacji dekoracji na placu w patriotyczne/firmowe symbole!

WIECZÓR JAPOŃSKI

Portfolio 1

Twoi pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w tematycznym, aranżowanym w stylu japońskim spotkaniu firmowym.

Impreza będzie prowadzona przez japońską Gejszę, która zaprosi uczestników do wzięcia udziału w warsztatach sushi, kursie jogi (techniki redukcji stresu, które pracownicy w późniejszym czasie będą mogli wykorzystać w pracy) oraz zapozna gości z tradycjami obszaru Kwitnącej Wiśni. Całości imprezy towarzyszyć będzie akompaniament japońskiej muzyki, tematyczne dekoracje, charakterystyczne stroje.

Uczestnicy będą mieli również możliwość wypuszczenia w powietrze ,,Szczęśliwych Lampionów”, skorzystania ze stoiska profesjonalnego, charakteryzującego makijażu, a także z tzw. Body Sushi.

Dla gości przewidziane jest również wzięcie udziału w turnieju ,,sumo”, prowadzonym na specjalnej macie, w strojach ,,dodających” dodatkowe kilogramy, w nauce judo, japońskim masażu itp. Oferujemy możliwość uwiecznienia imprezy przez profesjonalnego fotografa, bądź skorzystania z tzw. Foto Budki.

Scenariusz imprezy pozwoli przenieść się do kraju kwitnącej wiśni zarówno duszą, jak i ciałem!

POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI – LATA 50/60/70

Portfolio 1

We wskazane miejsce pracy przyjedzie po pracowników piętrowy autobus hippisowski – Double Decker. Uczestnicy otrzymają atrybuty, stroje charakterystyczne dla klimatu lat 50/60/70. Będą oni mieli możliwość odbycia podróży w czasie do okresu Elvisa Presleya, wziąźć udział w quizie dotyczącym wiedzy o epoce, nakręcić Lipdub firmowy w stylu filmu Grease itp. Co więcej, imprezę uświetni pokaz zespołu The Beatles!

Impreza zostanie ubarwniona pokazem profesjonalnego barmana, udzielającego wskazówek jak przyrządzić szybkie, zwariowane koktaile na coctail party!

Na uczestników imprezy czekać będą między innymi takie atrakcje jak: mini playback show, impreza taneczna połączona z nauką tańca rock and roll i swinga, konkurs tańca na platformie tanecznej itp.

Aranżujemy zaplecze cateringowe, dekoracyjne imprezy.

WIGILIE FIRMOWE – IMPREZY ŚWIĄTECZNE

Portfolio 1

Wigilie Firmowe są idealnym sposobem na obchodzenie Świąt Bożego Narodzenia w towarzystwie współpracowników.

EventForYou aranżuje wigilie firmowe, podczas których uczestnicy mają okazję przeniesienia się do Krainy Śniegu. Magiczne dekoracje, świąteczne konkursy, wspólne śpiewanie kolęd, przebrania (Św. Mikołaj, Śnieżynki, Elfy), barman serwujący ,,lodowe drinki” – sprawią, że wspólnie spędzony czas będzie niezapomniany.

Istnieje również możliwość zorganizowania firmowego kuligu połączonego z ogniskiem, pokazem fajerwerek itp.

SHERLOCK HOLMES

Portfolio 1

Uczestnicy imprezy będą mieli możliwość wzięcia udziału w grze scenariuszowej pełnej niewyjaśnionych zagadek oraz tajemniczych zwrotów akcji.

Podążając śladami słynnego na całym świecie detektywa – Sherlocka Holmesa, pracownicy odkryją zagadkę morderstwa, zgromadzą materiał dowodowy oraz zmierzą się z szeregiem skomplikowanychzadań, a to wszystko urozmaicone zostanie szerokim wachlarzem zaskakujących atrakcji, gier team-buildingowych oraz tematyczną dekoracją.

KARNAWAŁ W RIO

Portfolio 1

Twoi pracownicy będą mieli okazje wziąźć udział w szalonym karnawale w RIO!

Zostaną zabrani na imprezę tematycznie udekorowanym, piętrowym autobusem Double Decker, w którym zostaną im wręczone karnawałowe stroje oraz rozpocznie się szalona, maskowa impreza. Dzięki odkrytemu dachowi Double Deckera – goście będą mogli wziąźć udział w szalonej paradzie przez centrum miasta na platformie autobusu niczym w prawdziwym Rio de Janeiro!

Podczas zabawy uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w kursie tańca latynoamerykańskiego oraz rywalizacji w ramach konkursu gorącej, brazylijskiej samby. Jak przystało na prawdziwy karnawał w Rio– na Twoich pracowników czeka dekoracja bogata w przepych, pióra, maski oraz koraliki Mardi Grass!

Dla uczestników zostanie przewidziana możliwość profesjonalnej charakteryzacji ciała – malowania go w barwne, rozmaite kolory itp.

Co więcej, w trakcie imprezy przewidziane są występy gwiazd wieczoru – brazylijskich tancerek, szczudlarzy, członków grupy capoeira oraz miotaczy ogniem!

Wydarzenie zostanie uświetnione pokazem profesjonalnego barmana serwującego egzotyczne drinki oraz koktaile.

OBÓZ SURVIVALOWY

Portfolio 1

EventForYou organizuje profesjonalne, kilkudniowe obozy survivalowe, w trakcie których uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w wyjeździe przepełnionym zagadnieniami związanymi ze szkołą przetrwania, tematyką wojskową (gry żołnierskie, paintball), zabawami na powietrzu.

W programie obozu przewidziane jest wykorzystanie rozmaitych gier scenariuszowych związanych z 4 żywiołami (ogniem, wodą, powietrzem i ziemią ), wojskiem (odbycie walk paintballowych, szkolenia, walki, ćwiczenia ze sprawności fizycznej na wypadek wystąpienia zagrożenia), ratownictwem.

Każdą ofertę dopasowujemy indywidualnie do potrzeb i oczekiwań klienta, istnieje możliwość zaaranżowania tematyki obozu tak, by wykorzystywała kajaki (organizujemy firmowe spływy kajakowe zawierające zapoznawcze szkolenie), quady, samochody terenowe, żeglugę, jachting (wyjazdy o standardzie VIP z możliwym zakwaterowaniem w miejscach noclegowych o wysokim standardzie).

W programach obozów survivalowych przewidziane jest wykorzystanie rozrywek powiązanych z tematyką bojową, nawigacją w terenie, komunikacją niewerbalną (porozumiewanie bez słów w stanach ataku wroga), technikami kamuflarzu, strzelectwem, łucznictwem itp.).

Część atrakcji przewidzianych podczas trwania obozów survivalowych może zostać realizowana również w nocy. Oferujemy również możliwość stworzenia oferty połączonej z przelotami paralotnią, hydroplanem, balonem.

Dla EventForYou nie ma rzeczy niemożliwych! Przedstaw nam swoje sugestie, a my dostosujemy program survivalowy do Twoich potrzeb.

CSR – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU

Portfolio 1

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu w ofercie EventForYou przejawia się poprzez niesienie pomocy oraz wsparcia tam gdzie jest ono najbardziej potrzebne. Organizujemy akcje, których celem są takie przejawy działań jak: odnawianie domów dziecka np. tematyczne malowanie ścian bawialni, świetlic, wspólne zabawy z dziećmi w nich zamieszkujących, odwiedziny najmłodszych chorych w szpitalach w towarzystwie klaunów, w przebraniach itp., odrestaurowywanie placów zabaw, remonty części schronisk dla zwierząt, akcje eko i wiele, wiele innych.

Co wyróżnia imprezy wykorzystujące CSR w swoich scenariuszach – to satysfakcja i radość płynąca z poczucia niesienia pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Pracownicy będą mieli szansę oderwania się od rzeczywistości pracy biurowej, rozładowania stresu poprzez kreatywne działania.

Akcje realizowane w ramach CSR niosą za sobą poczucie zadowolenia, docenienia. Efekt zrealizowanej pracy jest widoczny przez długi czas.

Oprócz niesienia pomocy najbardziej potrzebującym, osiągane jest również ulepszenie wizerunku firmy w oczach pracowników, klientów oraz w opinii publicznej. Zachęcamy do włączenia aspektu CSR do imprez organizowanych przez Twoją firmę!

FIRMOWA SESJA FOTOGRAFICZNA

Portfolio 1

Firmowa sesja fotograficzna to świetna okazja na wspólną, integracyjną zabawę.

Twoi pracownicy będą mieli szansę wziąźć udział w profesjonalnej sesji, której efekt uwieńczony zostanie na firmowych gadżetach upominkowych, kalendarzach, komputerowych podkładkach na myszki, kubkach itp.

Uczestnicy będą mieli szansę stworzenia od podstaw scen wykorzystanych w sesji., zadecydowania jakie atrybuty najlepiej charakteryzują ich zespół i powinny znaleźć się na firmowych materiałach oraz zaplanować późniejszą promocję z użyciem gadżetów (np. zrealizowanie upominków dla klientów firmy ze zdjęciami ekipy itp.).

Sesja z profesjonalnym fotografem wymaga od biorących w niej udział kreatywności, własnej inwencji twórczej, chęci kompromisu podczas pracy w grupie. Organizowany event jest gwarancją świetnej zabawy bogatej w aspekt team-buildingu!